Patronat


Współpraca Branżowa






Szkolenia dla profesjonalistów branży

Ile kaw jesteś gotowy wypić z klientem, aby zrozumieć jego potrzeby? Czy strategia jest dla amatorów, a dopiero egzekucja dla profesjonalistów? Jakie błędy w sprzedaży najczęściej popełniamy? Jak możemy je zidentyfikować i naprawić?

fotobueno_polagra_25-09-2017_ii-227.jpg

M.in. takie tematy zostaną poruszone w czasie prelekcji i warsztatów składających się na program szkoleń dla branży technologii spożywczej, które odbędą się w środę, 3 października.

Najciekawsze trendy promocyjne związane z projektowaniem produktów i usług (design thinking/service design) i sprzedażowe dopasowane do potrzeb biznesowych profesjonalistów branży spożywczej przedstawią specjaliści z firm szkoleniowych 4Results, MOMA oraz Błachowski i Partnerzy.

ŚRODA, 3 października 2018

GODZINA

WYDARZENIE I ORGANIZATOR

MIEJSCE

10:00 – 10:45

Szkolenia Summ-it:

  • RODO – praktycznie wskazówki dla biznesu

Dowiedz się więcej >> Szkolenie Summ-it.pdf

Organizator:

Summ-it,

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Paw. 5G (łącznik), Stoisko 134, Strefa Pokazowa

11:00 – 11:45

Szkolenia 4 Results – I cześć:

  • Ile kaw jesteś gotów wypić z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby? czyli o projektowaniu produktów i usług (design thinking / service design)


Organizator:

4 Results,

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Paw. 5G (łącznik), Strefa Pokazowa

12:00 – 12:45

Szkolenia 4 Results – II cześć:

  • strategia jest dla amatorów, egzekucja (wdrożenie) dla profesjonalistów, czyż nie? – czyli jak sprzedaż współgra z produkcją
  • quick response manufacturing (QRM)


Organizator:

4 Results,

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Paw. 5G (łącznik), Strefa Pokazowa

13:00 – 14:00

Szkolenie: Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk – Rafał Błachowski

Dowiedz się więcej >> Szkolenie Błachowski i Partnerzy.pdf

Organizator:

Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego,

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Paw. 5G (łącznik), Strefa Pokazowa

14:15 – 15:30

Szkolenie: Budowa marki i planowanie komunikacji marketingowej w branży piekarskiej i cukierniczej – Marta Cała-Sturzbecher, Monika Śleziońska

Dowiedz się więcej >> Szkolenie_MOMA.pdf

Organizator:

Agencja Marketingowa MOMA

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Paw. 5G (łącznik), Strefa Pokazowa

Szczegółowy program szkoleń: Szkolenia dla profesjonalistów_program szkoleń.pdf

[ Wstecz ]
Patroni Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact